OK

"فراخوان عمومی مناقصه دو مرحله ای "

شرکت صنایع کشتی سازی عظیم گسترش هرمز ( سهامی خاص ) در نظر دارد عملیات بهره برداری شامل ( راهبری ، تعمیر ، تست ، سرویس و نگهداری ) از بخشهای زیر ساخت شبکه برق کارخانه به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید ، از کلیه شرکت های صلاحیت دار جهت شرکت در مناقصه دعوت بعمل می آید .

1-   مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد مناقصه : معرفی نامه کتبی ، فیش واریز وجه نقد بمبلغ 2،000،000 ريال به حساب شماره 2312071765 نزد بانک تجارت شعبه صنایع دریائی بنام شرکت صنایع کشتی سازی عظیم گسترش هرمز

2-   زمان و نشانی مراجعه جهت دریافت اسناد مناقصه : تا 7 روز کاری پس از انتشار نوبت دوم آگهی( 97/03/09 )در ساعات اداری به آدرس 37 کیلومتری غرب بندرعباس ، منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس ، شرکت صنایع کشتی سازی عظیم گسترش هرمز

3-   مهلت و نشانی تحویل پاکات پیشنهادات : تا ساعت 15:00 مورخ 97/03/22 متقاضیان می توانند پیشنهادات خود را مطابق با اسناد مناقصه در پاکات با لفاف مناسب و لاک و مهر شده به دبیرخانه شرکت صنایع کشتی سازی عظیم گسترش هرمز تحویل و رسید اخذ نمایند.

4-   نوع ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار ( مناقصه ) : ضمانت بانکی ، چک بانکی یا وایز سپرده نقدی به حساب شماره 2312071765 نزد بانک تجارت شعبه صنایع دریائی بنام شرکت صنایع کشتی سازی عظیم گسترش هرمز

5-     مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ( مناقصه ) : 480،000،000 ريال

6-      هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

شرکت صنایع کشتی سازی عظیم گسترش هرمز